phone icon 088 - 708 3370 Login medewerkers

Deel uw ervaring

​We horen graag hoe u onze zorg ervaart! Dit kunt u delen op de onafhankelijke ervaringssite ZorgkaartNederland, website van Patiëntenfederatie Nederland. U kunt hier uw specialist of OCON Orthopedische kliniek als organisatie waarderen.


​Heeft u een klacht?

Wij vinden het belangrijk om u met persoonlijke aandacht te behandelen en de beste zorg te geven. Toch gaat het niet altijd naar wens en kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg bij OCON. 
We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing.
U kunt uw klacht digitaal indienen via het klachtenformulier. Heeft u liever telefonisch contact?
Bel dan met 088-708 33 70 (van maandag t/m donderdag bereikbaar tussen 08.00 en 17.00 uur).
Voor meer informatie over klachtenbemiddeling verwijzen wij u door naar onze pagina 'vragen en klachten'.

Ervaringen

8
,
3

Ben heel vriendelijk behandeld en een goede verzorging.

9
,
7

Schouderoperatie uitgevoerd door dr. Ooms. Een zeer vriendelijke man, die erg duidelijk in menselijke taal uitleg heeft gegeven over wat het probleem ...

10
,
0

Het was een verademing om alle mensen bij OCON mee te maken. Van receptie tot chirurg; wat een geweldige dienstverlening! Chapeau; in mijn geval met n...

9
,
0

Ben zeer tevreden over de behandeling en operatie van de heupkom,die vervangen moest worden door Dr Brokelman en al het personeel op de afdeling voor ...

10
,
0

De operatie is uitstekend verlopen en heeft het gewenste resultaat opgeleverd. De orthopeed en het verplegend personeel heeft tijdens het verblijf i...

10
,
0

Na kleine ingreep aan de linkerknie voorlopig van alle problemen en pijntjes verlost !

9
,
7

De arts heeft mijn grootste angst voor de hersteloperatie weggenomen kon als ik toch nog vragen had opnieuw een afspraak maken wat ik ook gedaan heb ....

8
,
4

Het gehele proces van operatie tot eindresultaat is verlopen zoals besproken .

9
,
0

Als patiënt word je kundig en servicegericht geholpen, maar ook gezien als mens. Van eerste telefonisch contact tot gesprek arts tot ziekenhuisopname ...

10
,
0

Alles liep volgens wens. Resultaat zoals verwacht.