Deel uw ervaring
We horen graag hoe u onze zorg ervaart! Dit kunt u delen op de onafhankelijke ervaringssite ZorgkaartNederland, website van Patiëntenfederatie Nederland. U kunt hier uw specialist of OCON Orthopedische kliniek als organisatie waarderen.
Heeft u een klacht?
Wij vinden het belangrijk om u met persoonlijke aandacht te behandelen en de beste zorg te geven. Toch gaat het niet altijd naar wens en kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg bij OCON.
We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing.
U kunt uw klacht digitaal indienen via het klachtenformulier. Heeft u liever telefonisch contact?
Bel dan met 088-708 33 70 (van maandag t/m donderdag bereikbaar tussen 08.00 en 17.00 uur).
Voor meer informatie over klachtenbemiddeling verwijzen wij u door naar onze pagina 'vragen en klachten'.
Ervaringen
Voor de 2e keer geopereerd door Dr. Brokelman, de 1e knieprothese in Deventer, de 2e knieprothese in Hengelo en ik ben super tevreden. Dr. Brokelman ...
Operatie en nazorg zijn prima verlopen.
Dr. Havinga belde mij zojuist om te vertellen hoe de operatie van mijn vader was verlopen. Hij nam de tijd om terug en vooruit te blikken en om al mij...
Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe (halve) knieprothese . De zorg tijdens en na de operatie heb ik als prettig ervaren. De arts is een vakman.
Dokter Been heeft mij 13 april jl. geopereerd aan een trauma elleboog,die 2 jaar geleden uit de kom is geweest,en instabiel en erg pijnlijk was. Hij ...
Fantastisch geholpen door dhr van Houten Heeft bij mij een gehele knieprothese gedaan en ben zeer tevreden over hem.
zeer tevreden over de behandeling de voortgang en het bereikte resultaat
Geen bijzonderheden
Ik ben op een voor mij professionele manier behandeld.
Na eerdere heupoperatie in ander ziekenhuis ben ik nu door dr. Pakvis geholpen. Door heupdysplasie en slijtage van de heup besloten om een nieuwe te p...